digital reklamos agentūra

Turinio rinkodara

Sukurti, įtraukti, konvertuoti!
Tai mūsų turinio rinkodaros receptas
Vertingas turinys – didesni pardavimai
Interaktyvus turinys generuoja 52,6% daugiau įsitraukimo nei statiškas turinys.
Įvaizdžio formavimas
Reguliarus kokybiško turinio kūrimas ir dalinimasis padeda įmonėms formuoti savo prekės ženklo įvaizdį ir tapti autoritetais savo srityje
Kokybė prieš kiekybę
Vietoje nuolatinio išlaidavimo trumpalaikėms kampanijoms, investuojame į ilgalaikį santykių kūrimą, įsitraukimo ir lojalumo didinimą.
Įtraukite, įkvėpkite ir įtikinkite per kiekvieną kanalą!
E-mail rinkodara
Vidutiniškai el. laiškai, kuriuose yra vaizdo įrašų, padidina atidarymo rodiklį 4–12 % ir paspaudimo rodiklį 0,97–2,04 % palyginti su laiškais be įterptų vaizdo įrašų.
Video turinys
91% vartotojų žiūrėjo vaizdo įrašą, kad sužinotų daugiau apie produktą ar paslaugą, o 70% vartotojų įsigijo produktą po to, kai pamatė jį „YouTube“.
Podcast’ai
46% reguliarių podcastų klausytojų yra linkę įsigyti produktą ar paslaugą po to, kai apie ją išgirsta podcastuose.
Blog’ai
Šiandienos skaitmeniniame pasaulyje elektroninė kitų žmonių nuomonė įgavo tokią pat svarbą kaip draugo patarimas. Daugiau nei 60% vartotojų...
išskleisti daugiau
pasitiki tinklaraštininkų, influencerių ir net nepažįstamų žmonių apžvalgomis internete, priimdami sprendimus, ką pirkti ar naudoti.
Webinarai
2020 metais internetinių seminarų skaičius išaugo 153,4%. Iki 2025 metų internetinių seminarų skaičius bus 10 kartų didesnis nei prieš pandemiją.
Influencerių rinkodara
69% vartotojų teigia pasitikintys nuomonės formuotojų suteiktomis rekomendacijomis.
Vaizdas, kuris konvertuoja
roi
iki 30% mažesnė CPA kaina. Konversijų kaina (CPA) su video remarketingu sumažėja iki 30%
roi
iki 5 kartų didesnis ROI. YouTube reklamos ROI dažnai 2–5 kartus lenkia klasikinę display reklamą.
roi
net 144% didesnė pirkimų tikimybė. Kai video integruojamas į visą pirkimo kelią (social + search + retargeting).

Pagrindiniai turinio rinkodaros tikslai

01
Pritraukti tikslinę auditoriją
Sukuriamas turinys, kuris yra aktualus ir įdomus būtent tai grupei žmonių, kuriems jūsų prekės ženklas ar produktas gali būti naudingas.
02
Užmegzti pasitikėjimą
Dalijantis naudingais patarimais ir informacija, prekės ženklas tampa patikimu šaltiniu ir ekspertu savo srityje.
03
Įtraukti vartotojus
Įdomus ir vertingas turinys skatina vartotojus grįžti, dalytis juo, komentuoti, kas kuria įsitraukimą ir skatina prekės ženklo atpažinimą.
04
Pagerinti SEO
Optimizuotas turinys padeda svetainės puslapiams užimti aukštesnes pozicijas paieškos sistemose, taip padidindamas organinį srautą.
Ieškai kaip pagerinti reklamos rezultatus?
Reklamos biudžetas vis kyla, o rezultatai nedžiugina? Pasinaudok reklamos efektyvumo vertinimo skaičiuokle ir gauk tavo verslui individualiai pritaikytą augimo strategiją.
Ačiū už pasitikėjimą

Augame kartu su savo partneriais

0
    Krepšelis
    Jūsų krepšelis tuščias