„Google Ads“ yra galingas įrankis, leidžiantis pasiekti tikslinę auditoriją būtent tada, kai jie ieško jūsų produktų ar paslaugų. Tačiau net patyrę rinkodaros specialistai kartais susiduria su situacijomis, kai dalis biudžeto išleidžiama neefektyviai. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai pasitaikančias klaidas, dėl kurių prarandate pinigus, ir kaip jų išvengti, kad galėtumėte sutelkti biudžetą tam, kas svarbu.
1. Automatinis pasirinkimas naudoti „Google Display Network“
Kiekvieną kartą, kai vykdote „Google Ads“ paieškos kampaniją, jūsų skelbimai rodomi, kai kas nors ieško jūsų raktažodžių „Google“. Bet yra dar du tinklai, kuriuose jūsų skelbimai gali būti rodomi. Priklausomai nuo jūsų veiklos srities ir raktinių žodžių, šie tinklai gali būti mažo efektyvumo ir brangūs. Vienas iš jų yra „Google Display Network“. Kuriant paieškos kampaniją, „Google Display Network“ pasirinkimas automatiškai įjungiamas, todėl skelbimai gali būti rodomi tinkluose, kurie ne visada atitinka jūsų tikslus.
– Problema: Paieškos kampanijos, įtraukusios „Display Network“, dažnai pasižymi prastesniais rezultatais ir mažesne investicijų grąža.
– Sprendimas: Išjunkite šį nustatymą kampanijos parametruose. Jei norite naudoti „Display Network“, apsvarstykite atskiros kampanijos sukūrimą, kad galėtumėte geriau valdyti jos efektyvumą.
2. „Search Partner Network“
Antras tinklas, prieinamas per „Google Search“, yra „Search Partner Network“. Skirtingai nei „Display Network“, „Search Partner Network“ gali puikiai veikti kai kuriose pramonės šakose ir kampanijose, tačiau kitose ji nėra veiksminga.
Kaip ir „Display Network“, „Search Partner Network“ automatiškai įjungiama bet kuriai naujai kampanijai „Google Ads“. Aš dažniausiai palieku šią parinktį įjungtą naujose kampanijose ir leidžiu rezultatams parodyti, ar ji tinkama šiai paskyrai.
– Problema: Kai kuriose kampanijose „Search Partner Network“ generuoja prastą našumą, nors kitose veikia puikiai.
– Sprendimas: Reguliariai stebėkite našumą „Network“ segmente. Jei rezultatai netenkina, išjunkite šią funkciją kampanijos nustatymuose.
3. Nepaisoma įrenginių našumo
Nors dauguma įmonių jau optimizavo nukreipimo puslapius mobiliesiems įrenginiams, tai nereiškia, kad visos įrenginių kategorijos veikia vienodai gerai. Dažnai pastebiu, kad lėšos švaistomos dėl prasto našumo tam tikruose įrenginiuose.
– Problema: Ne visos įrenginių kategorijos veikia vienodai gerai. Pavyzdžiui, mobilieji įrenginiai gali generuoti daug srauto, tačiau mažai konversijų, o stacionarūs kompiuteriai gali būti stabilesni.
– Sprendimas: Naudokite ataskaitą „When and where ads showed“ ir peržiūrėkite įrenginių našumą. Koreguokite kainos siūlymus pagal įrenginio tipą arba, jei reikia, išjunkite mažiau efektyvius įrenginius.
4. Nepelningi raktiniai žodžiai
Dar viena dažnai pasitaikanti klaida – nereikalingos išlaidos raktiniams žodžiams, kurie sukuria mažai srauto ir nesukuria jokios vertės. Šie raktiniai žodžiai dažnai nepastebimi, nes jų išlaidos per dieną ar savaitę būna minimalios. Tačiau laikui bėgant šios išlaidos gali gerokai išaugti.
– Problema: Dėl nekonvertuojančių raktinių žodžių ilgainiui švaistomas biudžetas.
– Sprendimas: Dažnai peržiūrėkite raktinius žodžius, kad pastebėtumėte, kurie iš jų neneša vertės, ir išjunkite juos.
5. Nenaudojami neigiami raktiniai žodžiai
Neigiami raktiniai žodžiai neleidžia jūsų skelbimams rodyti, kai vartotojas ieško tam tikrų frazių. Jie padeda filtruoti nereikalingas paieškas ir geriau nukreipti skelbimus į tinkamą auditoriją.Naudodami neigiamus raktinius žodžius, galite sumažinti reklamos rodymą nereikalingose paieškose.
– Problema: Jei nenaudojate neigiamų raktinių žodžių, jūsų skelbimai gali būti rodomi nereikšmingoms užklausoms, švaistant biudžetą.
– Sprendimas: Reguliariai peržiūrėkite „Search Terms“ ataskaitą ir pridėkite nereikalingus terminus kaip neigiamus raktinius žodžius. Apsvarstykite N-Gram analizę, kad įvertintumėte tam tikrų žodžių ar frazių efektyvumą.
Šios klaidos yra dažniausios priežastys, dėl kurių „Google Ads“ kampanijose prarandami pinigai. Nuolat peržiūrėdami ir optimizuodami kampanijas galite ne tik sumažinti nereikalingas išlaidas, bet ir pasiekti geresnių rezultatų. Jei norite užtikrinti, kad jūsų reklamos biudžetas būtų naudojamas maksimaliai efektyviai, kreipkitės į mus – padėsime parengti ir įgyvendinti jūsų verslui pritaikytą reklamos strategiją nešvaistant turimo biudžeto.
Straipsnis paruoštas remiantis “Wordstream” duomenimis.
https://www.wordstream.com/blog/losing-money-in-google-ads