Kai kalbama apie „Facebook“ reklamą, dirbtinis intelektas (DI) nėra naujiena. „Meta“ jau seniai naudoja DI, tačiau su „Meta Advantage+“ dėmesys dar labiau sutelkiamas į DI valdomas kampanijas. „Meta“ ne tik aktyviai skatina naudotojus integruoti šias funkcijas į savo strategijas, bet ir gerokai apsunkina tradicinį kampanijų kūrimo būdą.
Taigi kyla klausimas: ar „Advantage+“ nustatymai iš tikrųjų efektyvesni nei rankiniu būdu kuriamos kampanijos, kurias valdo rinkodaros ekspertai? Ir ką iš tiesų reiškia tas „DI“, apie kurį tiek daug kalbama? Šiame straipsnyje aptarsime šiuos klausimus, remdamiesi praktiniais pavyzdžiais.
„Meta Advantage+“: kas tai?
„Meta Advantage+“ yra „Facebook“ reklamos įrankių rinkinys, kuriame DI atlieka pagrindinį vaidmenį. Šie įrankiai sukurti tam, kad tam tikros reklamos strategijos būtų vykdomos efektyviau ir su mažiau rankinio darbo.
Didžiausias trūkumas yra tai, kad naudodamiesi šiuo įrankiu faktiškai atiduodate savo reklamos kontrolę sistemai. Suprasti, kaip DI priima vienus ar kitus sprendimus yra praktiškai neįmanoma, o rezultatai ne visada pateisina lūkesčius.
„Meta Advantage+“ ar rankiniai nustatymai: kas geriau?
Naudojant „Advantage+“, DI pats nusprendžia, kam rodyti reklamą, tačiau jis nesupranta subtilių niuansų, kaip tai suprastų žmogus. Pavyzdžiui, kokios savybės apibūdina tikrai tikslinį klientą.
Dabartinės „Meta Advantage+“ funkcijos nėra pakankamai išvystytos, kad būtų tinkamos verslams, turintiems sudėtingas rinkodaros ir pardavimų strategijas. Nebent vartotojai galėtų tiesiogiai sąveikauti su sistema ir pateikti daugiau informacijos, pavyzdžiui, „šių potencialių klientų kvalifikacija netinkama, štai kaip juos pagerinti“.
Šiuo metu rinkodaros strategijos, turinčios daug etapų ar niuansų, yra pernelyg sudėtingos „Advantage+“ sistemai, kad ji galėtų dirbti taip efektyviai, kaip kiti metodai.
Kada Meta Advantage+ gali būti geresnė?
„Advantage+“ yra itin naudinga elektroninės prekybos verslams. Tai logiška, nes tokie verslai ieško žmonių, turinčių tam tikrus pirkimo įpročius. DI gali šiuos įpročius numatyti daug geriau nei pardavimų komandos narys. Pirkimo procesas tokiu atveju yra paprastas ir aiškus.
Dabartinė Meta “Advantage+” būklė
Tikėtina, kad DI produktai rinkodaroje pasieks tašką, kai jie taps geriausia alternatyva, tačiau kol kas dar nesame ten. Tai kelia susirūpinimą, nes tokios įmonės kaip „Meta“ ir „Google“ iš esmės verčia naudotis šiais įrankiais, apsunkindamos galimybę naudoti tradicinius metodus. Tai gali būti daroma siekiant leisti sistemoms mokytis ir tobulėti arba dėl perdėto pasitikėjimo jų efektyvumu.
Aišku viena: net ir patyrusiems rinkodaros specialistams šiuo metu trūksta skaidrumo, kaip viskas veikia. Tai reiškia, kad „Google“ ir „Meta“ gali išleisti jūsų reklamos biudžetą, nepateikdamos aiškios ataskaitos, kaip jis buvo panaudotas.
Jei jūsų verslas turi bent kiek sudėtingesnę rinkodaros ar pardavimų struktūrą, verta riboti dirbtinio intelekto įsikišimą į reklamines kampanijas.
Gera žinia ta, kad jums nereikia vieniems naršyti po „Meta Advantage+“ naujoves! Sužinokite, kaip mūsų siūlomos paslaugos gali padėti tinkamai naudoti DI ir pasiekti jūsų rinkodaros tikslams.
Straipsnis paruoštas remiantis “Wordstream” duomenimis.
https://www.wordstream.com/blog/meta-advantage-vs-manual-settings