Reklamos išlaidos naudojamos neefektyviai. Trūksta aiškios strategijos, biudžetas skiriamas neefektyvioms kampanijoms arba netinkamoms auditorijoms. Reikalinga skubi analizė ir strategijos keitimas.
Blogai
Kai kurios kampanijos gali duoti rezultatų, bet bendra grąža yra per maža. Rekomenduojama peržiūrėti strategiją ir nukreipti biudžetą į veiksmingesnius kanalus, kad pasiektumėte geresnę grąžą.
Vidutiniškai
Investicijos į reklamą duoda dalinius rezultatus, tačiau galutinis efektyvumas galėtų būti didesnis. Strategijos peržiūra ir tikslinė optimizacija gali padėti pasiekti didesnį efektyvumą.
Gerai
Reklamos išlaidos panaudotos gana efektyviai. Pasiekiami geri rezultatai, tačiau dar yra vietos optimizacijai. Mažos korekcijos gali padidinti investicijų grąžą.
Puikiai
Reklamos išlaidos išnaudotos labai efektyviai! Kampanijos duoda puikius rezultatus, biudžetas paskirstytas optimaliai, o grąža – aukšta. Tačiau net ir geriausi rezultatai gali būti dar labiau patobulinti! Digilab gali padėti surasti papildomų galimybių augimui ir dar didesnei investicijų grąžai.
Jūsų verslui būtina ne tik efektyvi reklama, bet ir nuosekli strategija, kuri sujungia skirtingus kanalus į vieningą veiksmų visumą. Google Ads nukreipia tikslinius lankytojus, Meta reklamos leidžia sukurti gilų ryšį su pasirinkta auditorija, o TikTok atveria naujas galimybes dinamiškai ir įtraukiančiai komunikacijai.
META
0 %
Tikslinis auditorijos segmentavimas
Skirtingi reklaminiai formatai
A/B testavimas efektyvumui didinti
Google
0 %
Tikslinių raktažodžių paieška
Paieškos ir turinio tinklo reklamos
Detalus konversijų sekimas ir nuolatinis kampanijų našumo optimizavimas
TikTok
0 %
Tikslinių raktažodžių paieška
Tikslinis auditorijos segmentavimas
Detalus konversijų sekimas ir nuolatinis kampanijų našumo optimizavimas
Rezultatai, kurių tikimės
Puslapio lankytojai
1255
Investicijų atsiperkamumas ROI
200%
Vidutinė pardavimo kaina
25,5€
Konversijos
55
Ką gausite pagal šį planą:
Multikanalinė strategija
Kuriame ir optimizuojame strategiškai integruotą reklamos planą, kuris apjungia kelis kanalus efektyviausiam rezultatui.
Personalizuotas turinys
Pažangus auditorijos segmentavimas ir personalizuotų žinučių kūrimas, užtikrinantis didesnį įsitraukimą ir konversijas.
Išmanusis reklamos biudžeto paskirstymas
Optimalus reklamos biudžeto paskirstymas tarp „Meta“, „Google“ ir „TikTok“ kanalų, siekiant didžiausio efektyvumo.
Duomenimis grįstas reklamos optimizavimas
Nuolatinė reklamos analizė, testavimas ir našumo rodiklių gerinimas, siekiant kuo didesnės investicijų grąžos (ROI).
Gaukite nemokamą Google Ads reklamos auditą ir pasiūlymą:
Jūsų telefonas
Jūsų el. paštas
Jau reklamuojuosi
i
Noriu įsitikinti ar galima geriau
Noriu išbandyti
i
Gauti 350 eurų kreditą
Jūsų tikslai mūsų dėmesio centre!
Ačiū, kad kreipėtės – jūsų užklausa jau keliauja tiesiai pas mūsų ekspertą.
Stengsimės susisiekti ne vėliau kaip per 24 valandas, bet jei tai savaitgalis, teks luktelti iki pirmadienio. Mes pažadame, kad jis bus kupinas gerų naujienų!
DIGILAB komanda.
Netrukus su Jumis susisieksime!
Užklausa
Vardas*
Įmonės pavadinimas
El. paštas*
Telefonas*
Komentaras
Jūsų tikslai mūsų dėmesio centre!
Ačiū, kad kreipėtės – jūsų užklausa jau keliauja tiesiai pas mūsų ekspertą.
Stengsimės susisiekti ne vėliau kaip per 24 valandas, bet jei tai savaitgalis, teks luktelti iki pirmadienio. Mes pažadame, kad jis bus kupinas gerų naujienų!